tirsdag 6. april 2010

Bangkok - 4 dager til endes!

Et dikt fra vår "lille" shoppingby
Endelig var vi på plass i Bangkok igjen.
Vi var klare for å bruke opp litt spenn.
På Nike vi kjøpte joggesko i fleng.

Ikke rart vi havnet seint i seng.
Bjørgis måtte sende pakke hjem
Dyrt ble det, så hun fikk en trøsteklem.
Kino gikk vi også på

Der måtte vi for kongen i 3 minutter stå

Ellers spiste vi stadig is
Etter ørten Bjørgis"please" :P

Anita Nybø måtte kofferten sin bryte opp
Da gjorde Tonje et hopp
I kofferten hun lå på null komma niks
Klar for å vise et lite kofferttriks!

















3 kommentarer:

  1. Varmer mitt hjerte å lese dette dikt
    Det gjør at dere blir mye bedre likt
    B-man har virkelig satt minne
    Når poeten i deg enda er å finne
    Eg vakna ein morgon av Torkjell eg "fengje"
    Eit hjarteark med den kjende "årolilja kvi søv du så lengje
    Dette takt trampende diktet får jeg ikke til å låte
    Kanskje jeg skulle hentet mer inspirasjon i fra Gåte?

    SvarSlett
  2. Ha ha:)
    du har sanneleg ikkje gløymt dine kunster,
    sjølv om du parfyme av beste slag dunster.
    O Maren og Welhaven
    eg har ikkje vondt i maven..
    Torkjell og Gisle,
    den store og lisle,
    me ventar på dykk i rosa frå topp til tå,
    då gjer det ikkje noko om den trampande takta gjeng litt i stå!|

    SvarSlett
  3. Åh, dikt er så mye finere på nynorsk <3

    SvarSlett